reklama

Stužková..konečne je to za mnou..

Vraví sa, že na stužkovú spomínate aspoň do 50-tky. Ak je to pravda, bude sa mi ešte dlho zjavovať v nočných morách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Nie, nebolo to až také tragicky hrozné. A... Možnože aj bolo. Teda aspoň z môjho pohľadu. Ale začnem od začiatku. Stužkovú sme mali 4. januára (hej hej, prázniny, "úžasný" dátum). Keďže nebola škola, nebolo kde nacvičovať program a pravdu povediac sa asi ani nikomu nechcelo veľmi stretávať cez prázdniny, aj keď napokon sme sa s božou pomocou a tým, že nás spolužiačka Dominika popohnala, stretli. Tak sa aj čo-to urobilo, no veľa sa toho neurobilo. A ja som s napätím očakávala, ako to bude celé vyzerať. V deň D sme sa stretli o 3-tej, cca 3 hodiny pred začiatkom stužkovej. Nachystali sme stoly a všetko, no najviac všetci (asi okrem mňa) čakali, kedy príde zásobáreň, inak povedané alkohol. Pretože, ak som to ešte nespomenula, alkohol bol najväčšou motiváciou tohto dňa. Takže kým sa stužková začala, mnohí už mali pár čiarok na ruke na stehne a pod. (1 čiarka = 1 poldeci).. Celá stužka sa niesla v tomto duchu. Program bol jedno faux-pas, aj keď tam boli isté svetlé momenty. Ale v podstate to bola naša vina, nebolo kedy nacvičovať a my sme akosi ani nevedeli čo vlastne kto robí. Na konci pri čiernej kronike (cca o polnoci) už na niektorých exemplároch bolo poznať, že nie sú celkom v poriadku, a dávali to na známosť aj okoliu. Po stužke nasledovali dozvuky, ktoré boli v akomsi disko klube (nieže to niekomu prezradíte, naruším si tým povesť ;) ). Nevedela som celkom prečo, ale nedokázala som sa baviť. Akosi som cítila sklamanie a pocit hanby za všetky tie kiksy a aj za spolužiakov a našu nezodpovednosť. Takže som sedela trochu smutne, trochu apaticky. Šťastie že som mala pri sebe aspoň blízku osobu. A čo mi stužková dala? Okrem hodiny a pol u kaderníka (ale vlásky boli fajn..:) ), červených šiat, ubolených nôh od topánok (stop vysokým opätkom :) ) aj pocit, že je konečne po tom. A ja sa už konečne môžem sústrediť na pre mňa dôležitejšie veci.P.S: Ak vás stužková ešte len čaká, prajem, aby dopadla lepšie než tá moja..;)

Katarína Vavreková

Katarína Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pocuvam ocami a vietor mi mizne v perspektivnom odhade reality.. nevnimam priestor lapajuc po zakladnych jednotkach casu.. Zoznam autorových rubrík:  PoetrySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu