reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Vavreková

Katarína Vavreková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pocuvam ocami a vietor mi mizne v perspektivnom odhade reality.. nevnimam priestor lapajuc po zakladnych jednotkach casu.. Zoznam autorových rubrík:  PoetrySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Malá (seba)reflexia.. alias prečo sú niektorí ľudia single

Katarína Vavreková

Malá (seba)reflexia.. alias prečo sú niektorí ľudia single

Dátumovo staršie, no o to cennejšie nazeranie na vlastnú hlavu minulú. Neviem či sa nad touto témou už niekto niekedy zamýšľal, možno aj hej, tak vnútorne, nie spôsobom že to aj niekde prezentoval. Asi preto, že v týchto segmentoch svojho vlastného ja máme tendencie takéto veci riešiť v rámci svojej existencie. Asi napoly z ostychu, napoly z pocitu hanby a to nulové percento je presvedčenie, že to tak má byť.

  • 21. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 960x
  • 9
Kníhkupectvá vs. antikvariáty alebo čo je staré, to je dobré (?)

Katarína Vavreková

Kníhkupectvá vs. antikvariáty alebo čo je staré, to je dobré (?)

S príchodom vysokoškolských rokov a zabudnutých zoznamov povinného čítania začali aj moje kroky stále častejšie smerovať ku nákupom literatúry. Vysokoškolský systém bohužiaľ nedokáže obsiahnuť také množstvo kníh, aby kapacitou vystačoval potrebám všetkých študentov, a preto nie je na škodu siahnuť aj do svojej peňaženky a čo-to si pokúpiť. Otázkou je, kde svoje ťažko vydrankané (vydreté) rodičovské peniaze investovať.

  • 29. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 485x
  • 6
Ženská krása musí byť podtrhnutá?

Katarína Vavreková

Ženská krása musí byť podtrhnutá?

Zásada historickej skúsenosti má tendenciu ovplyvňovať náš pohľad na veci rôzne, dokonca aj na taký fenomén, akým sú šperky.

  • 25. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 576x
  • 6
Koľko ľudí toľko vôní – ako vybrať tú správnu?

Katarína Vavreková

Koľko ľudí toľko vôní – ako vybrať tú správnu?

O tom, aké ťažké je niekomu vyhovieť..

  • 25. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
Na dne..

Katarína Vavreková

Na dne..

  • 15. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 539x
  • 0
reklama
Skryté myšlienky

Katarína Vavreková

Skryté myšlienky

  • 22. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Rebellion of my mind

Katarína Vavreková

Rebellion of my mind

I was trying to be good I was better than I should I made all the things I had Still I was taken bad.

  • 21. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
  • 1
D(r)áma..

Katarína Vavreková

D(r)áma..

  • 10. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Posledný pokus..

Katarína Vavreková

Posledný pokus..

  • 22. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Reality.. what?.. nothing..

Katarína Vavreková

Reality.. what?.. nothing..

  • 17. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 655x
  • 1
reklama
10 vecí, ktoré na tebe milujem..

Katarína Vavreková

10 vecí, ktoré na tebe milujem..

..Toto je pre niekoho, kto má dominantné postavenie v mojom srdci.. Pre môjho penguina..

  • 26. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
RAJka ako má byť..

Katarína Vavreková

RAJka ako má byť..

Po dlhom čase, čiže prvýkrát od začiatku školského roka, sa nám pošťastilo mať zaujímavú hodinu RAJ-ky. Pre nezainteresovaných, ide o hodinu Rozšírenej angličtiny odohrávajúcej sa 4-krát do týždňa. Konečne prišlo k využitiu spomínanej to kreativity a nápaditosti žiakov, čo to sa využilo aj z fantázie či básnického čreva. Veď posúďte sami..

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Rozhovor..

Katarína Vavreková

Rozhovor..

Raz sa ma opýtal taký malý človiečik na ulici..

  • 25. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Stužková..konečne je to za mnou..

Katarína Vavreková

Stužková..konečne je to za mnou..

Vraví sa, že na stužkovú spomínate aspoň do 50-tky. Ak je to pravda, bude sa mi ešte dlho zjavovať v nočných morách.

  • 6. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Mám internet.. Značka: robí si, čo chce..

Katarína Vavreková

Mám internet.. Značka: robí si, čo chce..

Mám internet. Jupí.. A ide mi..Jupí. Každú tretiu minútu.Jup. Čo? Áno presne tak. Interval toho, ako mi ide net by sa dal dat do pomeru jedna ku dvom. Nieže by išlo o stav celodenný, no aj takú umiernenú dušu ako som ja vie poriadne naštvať.

  • 30. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Bez pohybu..

Katarína Vavreková

Bez pohybu..

  • 27. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
So stoickým pokojom..

Katarína Vavreková

So stoickým pokojom..

Topím sa v mori sĺz A je mi jedno či vyplávam alebo to nechám tak. A pošlem sa ku dnu...

  • 16. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Šach života..

Katarína Vavreková

Šach života..

Hráme šach a ja som dáma Ťahám život do neznáma figúrkami nášho bytia..

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Something..

Katarína Vavreková

Something..

nieco po anglicky..len taká spleť..

  • 12. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ja..

Katarína Vavreková

Ja..

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu